Pazar

Hüzün Duası



Tanrı'ya açtığım avuçlarıma düşüyor yüzün
Hüznümde küçücük bir tebessüm.
.
.

İçinde okyanus kokusu,
İçinde yosun,
İçinde bütün coğrafyaların mavisini barındıran
Kıyısına düşmeden sandalımı demirlediğim rotasız bir yoldu
Yüzün,
Gözün…


Tanrı'ya açtığım avuçlarıma düşüyor hüznün.


Attığın adımları sayıyorum... Gelişin...
Attığın adımları seviyorum.
Ömrümü katmerleyen merdivenlerimde duruyorken ayak izlerin,
Bir kokun vardı uyandığımda başucumda
Birde saçlarımda parmak izlerin.


Seni beklediğim takvim yapraklarına düşüyor hüznüm.


Şimdi kapısını kilitlediğim bir odanın anahtarını saklıyorum en ücralara
Gidişin…
Akla zarar sabahlar biriktiriyorum
Belki bir gün gelirsin diye ucu ucuna cümleler iliştiriyorum,
Sana,
Şairinde dediği gibi;
"İğne atsan yere düşmez tenhalarımda"
.
.

Tanrıya açtığım avuçlarıma düşüyor yüzün
Hüznümde gelişini bekleyen bir tebessüm..





SEVİM DEMİRÖZ