Pazar

Kaçak






Kaçak
Birikiyorum.
Ceplerime doldurduğum mayın tarlalarından
acılarımı derliyorum.

Kaçırdığım ne varsa sana dair hepsini azık ediyorum,
birkaçına yazık.
"bir günah gibi, gizledim seni"
Bulamıyorum.

Derme çatma kaşlarının altında gizlenen denizde
yosun tutmaya yüz tutmuş
sarfedilmemekten zayi
anlayana hicaz cümleler..
Dinlemeye kıyamıyorum..


Sevgilim;
Yüzümün astarına gömülü cennetim!
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş biliyorum.
Ama vakit dar! (ağacına salıncak kurmuş)
O yüzden,
Yarısı yaşanmış bir ömürden arta kalanlarla
Sırasıyla;
Seni saklama çabasıyla yüzüme gözüme iliştirdiğim yalanlardan tut da
Mavisine dolandığım gözlerindeki labirentime varana kadar
Ve aynadaki sana gelme telaşım..

Hepsiden özür diliyorum.


(bir-de şiirimin mermisine barut koyabilsem.)



SEVİM DEMİRÖZ